måndag 11 mars 2013

chacha bloggen

FY vad jag glömmer bort att du finns,fina blogg. om jag ska fill u in på vadsom hänt senaste dagarna... några vänners band spelade i fredags, vi förfestade och sen drog vi till efterfesten. japp. så kan man visst göra. har svårt att minnas en enda gång jag sett så otroligt mycket folk på seths, alltså. folk överallt. överallt. helt hysteriskt. gick hem frampå småtimmarna, fick oväntat sällskap och spelade mariokart en stund tills han snubben skulle sova hos kom. pratade ett tag, var dödstrött och svamlade som fan pga varit vaken 24 h... haha. lördagen duschade jag, vaknade oförskämt tidigt med tanke på fredagens eskapader, oförskämt pigg också, och åkte till norrköping på eftermiddagen. Massa kramar senare bjöds det på pasta med lax framför melodifestivalsfinalen. Vill ha yohio som lillebror. Har ju haft en oidentifierbar crush på honom sedan jag såg honom första gången och igår kände jag att jo, tycker bara att han är så oändligt COOL och sunda värderingar (vad jag märkt) så aa. Blev så glad att jag nästan klämde ur en tår åt robins superchockade minernär han vann. Så fantasktiskt fint.

Lördagskvällen var även första gången i mitt livjag drack öl utan atttycka att det var jätteäckligt. Det varnästan gott. knäppt va? håller kanskepå att bli stor. Kanske. Alltså, ärdålig på att uttrycka mig i skrift nu för tiden. Följ mig på instagram istället. elverpigen, heter jag där. go for it, babes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar