tisdag 13 december 2011

storbloggarstyle

Uppdaterade inget igår, thats because min 3310 inte går att blogga ifrån ;)
Hängde i linköping hela dagen, gick upp vid fem och trodde jag skulle dö, ville sova på bussen men den var full och man kan ju inte direkt sova med en främling på sätet brevid?

gick sen och fixade tänderna, gjorde så jävla ont men nu är det överrrr. Ska ringa idag och boka tid för att fylla ut två eller tre tänder också, ska bli så nice! lite shopping klämde jag in sen, så typiskt mig att köpa fel strl? Skulle ha 36, det stod 36 på galjen men kommer hem och ba yes, 42? Ska se om jag hittar kvittot och kan byta det här i västervik... hoppas :D annars får jag ge bort en julklapp till nån med lite större röv än jag :)


sen resten av dagen hängde jag med en vän som är så underskattad. Satt på espressohouse i timmar o ba allt mellan himmel och jord. Verkligen allt. Skönhetsoperationer, vänner, fester, allt. Tror tyvärr vissa andra tyckte det va lite osmakligt men vafan. Sen åkte jag tillbak till tandis och fixade det sista, sen bussen hem, sprang hem till mamma och hann ner till tåget som gick en halvtimme senare. Fattar inte hur tidseffektiv jagk an va ibland? Nu idag iaf försov jag mig så brutalt. Har sovit typ 9 timmar de senaste 2 dygnen så igår somnade jag som en stock och vaknade vid 10....... aj aj inget bra alls. Tur för mig att de nya csn.reglerna gäller först efter nyår! Nu ska jag skynda mig till skolan, chacha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar