lördag 24 december 2011

julafton

hörrni hur har julen varit för er? min har varit kanon, för första året ger jag faktiskt bort mer än jag får! Tecken på att man blivit vuxen? I alla fall, tyckte min presenthög var så sjukt liten när jag slagit in paketen färdigt, så jag tog en snabbis på stan på förmiddagen och fyllde på lite. Mamma och mormor har ALLTID torra händer, så de fick varsin superbra handkräm från neutrogena. En bra som inte innehåller mineraloljor utan glycerin istället. Hoppas de använder ordentligt, är trött på deras "gnäll" haha ;) Min lilla kusin fick två littlest pet shop- paket, han hade önskat sig men det blev kanske lite mycket av det goda, 5 paket med lps? Oliak men ändå. Jag klagar inte, är roligare att leka med söta grejer med honom än alla tråkiga starwarslekar :D

Moster fick lite badoljor och ett vintage örngott med Garfield, hennes man ett paket lakritspipor (lame i know, men hellre får nåt man vill ha än ngt dyrare som man inte vill ha och behöver fejka tacksamhet?) mormor fick lite plåster också, och lite olika choklader och en ficklampa. Mamma fick en bild på ett träns jag beställt åt henne och dessutom en asbra multificklampa. Har smyganvänt den själv ;) Svinbra verkligen. Mormor var jättetacksam, eller haha alla var. Men ville fokusera lite extra på mormor i år, annars brukar hon alltid ha minst presenthög när paketen är utdelade men i år fick hon massa grejer som va bra att ha. Kul att kunna göra henne glad, hon gör ju alltid så mycket för mig.

Vad fick jag då? Fick lite kläder, en del nödvändiga grejer och annat inte så nödvändigt, och ytterligare fem tusen till körkort. Nu ska jag väl banne mig klara av det här med körkort lite kvickt får man hoppas? Har ju inte mycket kvar alls!  Är nöjd med mina presenter. DESSUTOM har jag ju "nästanfått" lite av min kusins present... Han fick xbox 360 kinect med ett disneylandspel. Gissa om hela det westerlundska huset har slagits mot spöken, kramat musse och åkt tunna nerför vattenfall hela kvällen? Svårt men sjukt kul, julmaten lär ju knappast bli kvar speciellt länge på kroppen. Är helt mör i hela kroppen nu, otränad eller vad? Önskade mig ju ett gymkort, som jag inte fick eftersom jag inte har tid att gymma, men jag tror nog jag får träning ändå.... vill jag ha lite mer styrka får jag väl låna min mosters trimgrips ;)

Julen har varit god. Hoppas ni haft det kalas, imorgon lär jag springa runt i disneyland hela dagen, tills det är dags att åka ut och krama hest! Sov gott, och imorgon kommer jultomten till USA. Kanske skulle åka på spontanresa dit och få en omgång julklappar till? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar