onsdag 14 december 2011

jag var ung och dum

men du var bara elak.
Har en sån där dag idag då jag inte vet om jag  hatar mänskligheten eller inte. Jag tror att jag inte gör det, men det ska bli så jävla skönt att träffa alla godingar på fredag. Får akta mig för snefyllor ba, känns som att risken är stor att jag slår någon i ansiktet då. Har hört att det inte är ok...

Förutom det då? Sitte roch försöker ta mig igenom plugg. Går sådär. Började leka med min kamera istället. Så ah, såhär fresh är jag när jag sitter och pluggar. Och såhär seriös.
vet fortfarande inte om jag ska ha lugg eller inte!!!! får panik. Men happy snap för mig, skrev klart 2 arbeten idag på lunchen. Snart är jag fri från rester tjohooooooooo måste ba put on my serious face lite oftare. Hejrå bloggen. chacha läxor... eller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar