torsdag 14 juni 2012

Jag är inte rasist, men...

Kan vi inte bara slopa den frasen från och med nu? Bakom rubriken i det här inlägget döljer sig hundratusentals svenssonrasister. Ni vet. Dom som inte är rasister men svarta ska ge fan i att komma hit och påfresta svenska samhället. Inte ska dom ha bidrag som andra svenskar heller, nä, dom ska ba komma hit från krig och vad fan som helst och direkt funka i svenska samhället. För jag är ju inte rasist men det är dåligt att mina skattepengar går till hjälp till invandrare.

Många "jag är inte rasist, MEN"-are tar den ekonomiska aspekten i fokus. Dock klagar de mycket sällan på tex politikers oskäligt höga löner. Liksom, etniska svenskar lever i fattigdom och så har vi några nissar som håvar in en månadslön i samma proportioner som någon annans årslön? Öh. Men inte ska invandrare ha bidrag för att anpassa sig till svenska samhället, nejnej. SD är tredje största partiet i Sverige idag. Troligtvis pga alla svenssonrasister. Men det är skönt att ha ett svart får.Vakna, Sverige. "jag är inte rasist, men hemskt hemmablind".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar