onsdag 6 juni 2012

Fråga+svar

"vad letar du efter för kille?"

Jag "letar" inte, men klart man har ögonen öppna liksom. När jag var yngre letade jag efter någon sorts idealkille för mig, 190+, lagom vältränad, välutbildad (lol) sjukligt attraktiv osv osv. Tror jag hade typ trettio punkter på min lista. Komiskt nog har ingen av mina tidigare pojkvänner uppfyllt ens hälften av mina kriterier. Kanske pga mitt låga självförtroende eller nåt.

Iaf. Idag vill jag ha en partner som pallar min personlighet. Fortfarande sjukligt attraktiv såklart, men inte nödvändigtvis nån som extraknäcker som modell. Kan inte riktigt säga vad jag kollar efter så, känns det bra så känns det bra liksom. Är det rätt så är det lätt osv. Plötsligt händer det, för att låna slagord från triss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar