lördag 18 maj 2013

bra skit

gick iväg till ett par vänner som spelade fotboll sent igårkväll. var nice. träffade en hög med folk jag sällan eller aldrig umgås med, så det var bra. Det behöver ju hända grejer för mig. ni vet.

to get something you never had, you must do things you have never done, liksom. min devis. träffa folk jag aldrig träffat är en del av det. japp. säga fuck you till folk jag tagit skit från för länge är ett annat sätt. en annan grej är hemlig ett par veckor till. Just nu gör jag nåt jag "aldrig" gjort. solar på balkongen. tänkte sitta här några timmar och bara steka. ihop med min geografiuppsats förvisso, due date 30/5. En pool hade inte varit fel på bakgården här alltså. thailandsvärme mot husväggen just nu. och då blåser det ändå. och är molnigt. haha. Fortsätter se fram emot att min häst kommer hem, redan i full fart med att köpa nytt täcke + stövlar åt mig. och nu kom jag på att han behöver regntäcke också. daemn. Hästar är bra sparbössor, man stoppar i hur mkt pengar som helst som aldrig kommer ut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar