måndag 14 januari 2013

Long time no see

Sommade halv nio igår. Vaknade elva. Har svårt att sova nu. Haha. Idag kom chesters nya familj och hälsade på och vi red ut, chester fick två rundor och så hängde jag med på tanja och brorsan. Chester skötte sig fint, sprang iväg lite med en av dem men hon löste det snabbt och bra. Är fortfarande förvånad att han verkar trivas så bra med så unga tjejer! Antingen har jag haft fel tidigare eller så har jag bara tur som hittat dem!

Några som däremot inte skötte sig FÖR bra var nordsvenskarna som bockade... Sure, unghästen kan ju få busa lite, han är ju bebis (och det var bara glädjesprång efter att han hoppat över ett läskigt dike men tanthästen på 20 bast? Knasfia. Nu har jag iaf en katt som ligger på mig och spinner, hon har saknat mig i helgen. Världens finaste är hon, åh. Imorgon är det linköping som gäller för min del, sista tiden hos tandregleringen! Blir nog en rätt snabb tur dit, på sin höjd lite mat om jag hinner innan jag åker vidare till västervik och skola. Nåt som är sjukt skönt är iaf att jag är klar med powerpointen till psykologin! Nu är det bara att träna på vad jag ska säga med så jag kan presentera "utbrändhet" bra på tisdag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar